head_banner

Missaghju d'annu novu da Qingdao Kefengyuan Plastic Machinery Co., Ltd.

Cù l'alegria di a cugliera è piena di brama di l'annu novu, Kefengyuan Plastic Machinery Co., Ltd accolta l'annu novu cinese.À l'occasione di dì addiu à i vechji è di l'accolta di u novu, vogliu stende i saluti di l'annu novu à tutti l'impiegati chì anu cuntribuitu à a cumpagnia !À u listessu tempu, vogliu sprime u mo ringraziu sinceru è i saluti sinceri à i clienti domestici è stranieri è l'amichi di tutti i campi di a vita chì anu datu a Kefengyuan Plastic Machinery Company a so fiducia è u sustegnu!Vi pregu à tutti un bon annu novu, felicità è salute, è tuttu u megliu !
Fighjendu in daretu à l'annu passatu, a cumpagnia hà pigliatu "responsabilità, qualità, innuvazione è sviluppu" cum'è a so ideologia guida, è hà travagliatu duru per prumove a vendita, aumentà a R & D, migliurà a gestione, è cresce a qualità è a produzzione.U sviluppu cumpletu di e diverse imprese di a cumpagnia si riflette principalmente in i seguenti quattru aspetti:

1. A carriera di marketing hà fattu rializazioni gratificante.In l'annu passatu, u fatturatu tutale di a nostra cumpagnia hè aumentatu di 20% annu à l'annu, è a vendita di u mercatu domesticu hè sempre stabile.I prudutti principali di l'equipaggiu di pipa di fornitura d'acqua in PE è l'equipaggiu di pipa di bobinatura di muru cavu sò sempre in vendita bè.In u mercatu internaziunale, parechji setti di l'equipaggiu di tubi di bobina di plastica di grande diametru, l'equipaggiu di foglia in PE è l'equipaggiu di granulazione plastica pruduciutu da a nostra cumpagnia sò esportati in i paesi di l'Europa di u Nordu è di l'Est, è hà vintu elogi unanimi da i clienti per a so prestazione eccellente è u fallimentu zero. .

2. A gestione di a qualità di a produzzione di u produttu hè più standardizata.L'innuvazione tecnologica hè stata realizata vigorosamente, è a qualità di u produttu hè stata ancu migliurata.Novi attelli sò stati custruiti è rinnuvati, è parechji setti di novi machini sò stati acquistati.A capacità di pruduzzione di a fabbrica hè stata migliurata, è l'offerta di u mercatu hè puntuale.

3. I risultati fruttifichi sò stati fatti in l'innuvazione scientifica è tecnologica.A linea di produzzione di tubi di infiltrazione d'acqua di miniera di plastica auto-sviluppata da a cumpagnia hà vintu 6 brevetti di mudelli di utilità.Questa linea di produzzione pò esse usata per drenà è infiltrate l'acqua in i minieri.I tubi di drenaje pianu pruduciutu anu e caratteristiche di alta forza, non-infiammabilità, bon drenaje è longa vita di serviziu.U mercatu hè largu è e prospettive di vendita sò assai considerable.

4. Furnificatu a custruzzione di a cultura corporativa, è hà realizatu una seria di attività culturali è sportivi cum'è "Staff Basketball Competition" è "Staff Spring Festival Photography Contest", chì hà migliurà a cuesione di a cumpagnia è u sensu di appartenenza di l'impiegati.
In l'annu novu, continueremu à aderisce à a filusufìa corporativa di "Aderisce à l'innuvazione, Assicuranza di qualità, basata nantu à l'integrità è Serving i clienti", aderisce à l'implementazione di a strategia di marca, pigliate u mercatu cum'è guida, pigliate u gestione standardizata è innuvazione di l'impresa cum'è i mezi, cresce a ricerca è u sviluppu di novi prudutti, è accelerate u sviluppu di u mercatu.L'annu novu porta una nova speranza, è l'annu novu cuntinueghja à scrive un novu capitulu.Eccu i desideri à tutti : Bon annu novu cinese !

New Year's Message from Qingdao Kefengyuan Plastic Machinery Co., Ltd.


Tempu di post: 30-Jan-2022